پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205058
چشم برانکو به مهاجم صبا/همه در انتظار تصميم علي دايي
تاریخ انتشار : 1395/03/06 17:55:51
نمایش : 1810
تاکنون هيچ يک از بازيکنان صباي قم به پيشنهاداتشان جواب مثبت ندادند و منتظر مشخص شدن تيم آينده علي دايي هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار پايان فصل 95-94 قرارداد بسياري از بازيکنان صبا نيز به اتمام رسيد و آنها مي‌توانند به راحتي تيم آينده خود را انتخاب کنند اما تقريبا تمام اين نفرات منتظر هستند ببينند علي دايي کدام تيم را براي سرمربيگري انتخاب مي‌کند و وضعيت صبا چه خواهد شد چرا که آنها پس از يک فصل سخت و اسپانسري که در ميانه راه از حمايت آنها شانه خالي کرد توانستند رده هفتم جدول را کسب کنند که به مراتب نتيجه بهتر از سال‌هاي اخير براي نماينده قم بود.

 

در حال حاضر قرارداد ابوالفضل ابراهيمي، محمدامين آرام‌طبع، جلال‌الدين علي‌محمدي، فريد بهزادي‌کريمي، حامد لک، ميلاد فراهاني، فرشيد باقري، فيلپ خوزه ماچادو، اميرحسين صادقي، کريم اسلامي، اکبر صادقي و پيام صادقيان به پايان رسيده و به غير از يکي، دو نفر اگر دايي در صبا بماند تمام آنها را خواهد خواست.

 

مسعود حق‌جو و محمد قاضي هم که طبق سايت سازمان ليگ بايد تا پايان فصل آينده در صبا بمانند ظاهرا قراردادشان طوري تنظيم شده که مي‌توانند با پرداخت درصدي از قراردادشان از تيم جدا شوند.

 

بيشتر اين بازيکنان با پيشنهادات خوبي مواجه هستند ولي هنوز جواب مثبتي به تيم‌هاي خواهانشان ندادند.

 

سپاهان يکي از مشتريان پر و پا قرص فريد بهزادي‌کريمي در روزهاي اخير بوده و برانکو نيز براي جذب اين مهاجم تند و تيز تمايل نشان داده است؛ فرشيد باقري يکي ديگر از بازيکنان صبا مي‌باشد که باتوجه به عملکردش در فصل اخير ليگ برتر و 24 ساله بودنش پيشنهادات خوبي از دو تيم مطرح ايران دارد؛ جلال‌الدين علي‌محمدي هم از يک تيم بزرگ پايتخت پيشنهاد دارد و همچنين محمدامين آرام‌طبع، اکبر صادقي، مسعود حق‌جو، فيليپه ماچادو، ابوالفضل ابراهيمي و چند تن ديگر نيز از ديگر بازيکنان صبا هستند که با وجود پيشنهادات خوب از ديگر تيم‌ها هنوز براي آينده‌شان تصميم نگرفتند.

 

در حالي که گمانه‌زني براي جدايي برخي بازيکنان صبا وجود دارد اما واقعيت اين است بيش از 90 درصد آنها منتظر علي دايي و تيم آينده او هستند تا ببينند چگونه براي آينده‌شان تصميم بگيرند.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html